دوره آموزشی اسکین کر

مجله پزشکی و سلامت

بررسی مقالات پزشکی

دوره آموزشی اسکین کر

mm
مجله پزشکی و سلامت بررسی مقالات پزشکی

دوره آموزشی اسکین کر

 

اسکین کر در حقیقت یک تخصص پیچیده است که روز به روز هم با پیشرفت های بیشتری همراه میشه. برای همین هر فردی که در این حرفه فعالیت داره باید مدام به فکر به روز کردن اطلاعات خودش باشد تا بتونه بهترین خدمات رو به مراجعهکنندگان ارائه بده. در این رابطه شرکت در دوره آموزشی اسکین کر بهترین راه برای بالا بردن دانش اسکین کر هست. 

علاوه بر اون، اگه شما فردی هستین که تا به حال اطلاعات چندانی در مورد اسکین کر نداشتین اما به دنبال شغلی جذاب و پردرآمد هستین و البته به اسکین کر هم علاقمندید دوره آموزشی اسکین کر میتونه برای شما شروع یک موفقیت بزرگ باشه. 

این روزها در کشور، دوره های مختلفی تحت عنوان دوره آموزشی اسکین کر برگزار میشه که البته نمیشه کیفیت تمام اونها رو یکی دونست. برای همین در این زمینه نیازه که کمی دقت به خرج داده و بودجه خودتون رو صرف شرکت در یک دوره تخصصی و حرفه ای کنید. در این زمینه مانیا آکادمی یکی از بهترین گزینه ها برای برخورداری از یک آموزش کامل و جامع به همراه مدرکی معتبر است. شما بعد از دریافت این آموزشها میتونید به صورت حرفهای وارد بازار کار بشین و شغلی پردرآمد و جذاب داشته باشین. در این مطلب بیشتر با دوره های آموزشی اسکین کر، بازار کار شغل اسکین کر، درآمد اسکین کر و... آشنا میشیم:

 

شغل اسکین کر 

 

این روزها پیشرفت تکنولوژی باعث شده که شغلهای جدیدی وارد بازار کار بشن که خیلی زود از سمت مردم با استقبال مواجه میشن. اسکین کر یکی از همین شغلهاست. در واقع اگه به این شغل علاقه داشته باشید و برای کارتون تلاش کنید مطمئن باشین که نتیجه فوقالعادهای از این شغل میگیرین. این روزها خیلیها به پوست صورت و شادابی اون اهمیت میدن برای همین استقبال خیلی خوبی از اسکینکر تراپیستهای خوب میشه. 

پس اگه در شغل اسکین کر مهارت خوبی داشته باشین قطعاً یک شغل خیلی خوب، جذاب و بادرآمد خیلی عالی در انتظار شماست. البته در این حرفه شما باید مدام در حال یادگیری باشین، تلاش کنین و روز به روز تجربه بیشتری به دست بیارین. از طرفی پوست مدام نیاز به رسیدگی داره برای همین شما خیلی راحت میتونید همیشه مراجعهکنندههای خاص خودتون رو داشته باشین. کافیه بتونین به کمک دانش و مهارتی که دارین در اولین جلسه نظر اونها را به خودتون جلب کنین. بعد از اون هر ماه میتونید برای اونها خدمات اسکین کر رو ارائه بدین. 

بازار کار اسکین کر

 

همونطور که گفتیم این روزها همه دوست دارن یک پوست سالم، شاداب و شفاف داشته باشن. برای همین این روزها پیدا کردن یک اسکین کر خوب دغدغه خیلی از آدمها شده. از طرفی تعداد کسایی که در این حرفه، مهارت خیلی بالایی داشته باشن هنوز به خاطر جدید بودن این شغل، زیاد نیست. برای همین اونهایی که از همون اول به صورت اصولی آموزش ببینن و مدام در حال یادگیری متدهای جدید و به روز باشن خیلی زود میتونن در این حرفه به یک جایگاه خیلی خوب برسن. 

شما میتونین خیلی راحت بعد از دوره آموزشی اسکین کر با سرمایهای خیلی مناسب وارد بازار کار بشین. برای مثال میتونید یک صندلی یا یک اتاق از یک سالن زیبایی خوب رو اجازه کنید و کارتون رو با حداقل مواد شروع کنین. خیلی زود در صورتی که توانایی و مهارت خوبی داشته باشین در کارتون شناخته میشین و با کمی تلاش میتونین بعد از مدتی کوتاه کسب و کار مستقل خودتون رو راه بندازین. 

 

چرا شغل اسکین کر؟

 

شغل اسکین کر میتونه برای هر کسی یک شغل ایدهآل و خیلی هیجان انگیز باشه. به شرط اونکه به این شغل علاقه داشته باشید و با عشق کار کنین. قطعاً مراجعهکنندهها هم این تعهد شما رو احساس میکنن و برای خدمات اسکین کر فقط به سراغ شما میان. شغل اسکین کر میتونه مزایای زیر رو برای شما به همراه داشته باشه:

1. شما میتونین در این شغل به صورت مستقل و شخصی به کارتون مشغول بشین؛

2. این شغل اعتبار خیلی خوبی برای شما به ارمغان میاره؛

3. شما هر روز میتونین با آدمای جدید در ارتباط باشین و معاشرتهای لذت بخشی رو تجربه کنین؛

4. میتونید یک شغل با درآمد خیلی خوب داشته باشین؛

5. روز به روز پیشرفت کنین و در شغل خودتون به جایگاه بالاتری برسین.

 

راهکارهایی برای موفقیت در شغل اسکین کر

 

گفتیم که در این حرفه هنوز دست زیاد نیست و این کار شما رو برای تبدیل شدن به یک اسکین کر تراپیست موفق راحتتر میکنه. موارد زیر هم به شما کمک میکنن تا بتونید در این شغل خودتون رو به جایگاهی که میخواید برسونید:

1. باید اول از هر چیزی یک آموزشگاه اسکین کر در تهران که بتونه بهترین دوره آموزشی اسکین کر رو برای شما در نظر بگیره انتخاب کنید. هیچ چیز نمیتونه به اندازه آموزش خوب، شما رو در این کار جلو بندازه. برای همین مهمترین چیز در مورد موفقیت در شغل اسکین کر، آموزشه. 

2. بعد از طی کردن دوره این که شما چه اندازه پشت کار داشته باشین خیلی مهمه. باید برای هدفتون تلاش کنین و از همون روز اول انتظار نداشته باشین همه چیز بر وفق مراد شما باشه. باید صبوری کنین و اجازه بدین کم کم در شغل خودتون جا بیفتین و مردم شما رو به مهارت و تواناییهاتون بشناسن. 

3. یکی دیگه از چیزهایی که باعث موفقتر شدن شما میشه خلاقیته. این حرفه هم مثل هر شغل دیگهای با داشتن خلاقیت بهتر دیده میشه و شانس موفقیت شما بالاتر میره. پس سعی کنین به شکلهای مختلف خودتون رو از بقیه اسکین کر تراپیستها متمایز کنید. 

 

درآمد اسکین کر

 

این کار میتونه برای شما یک شغل با درآمد عالی باشه اگه شما با علاقه به سراغ این کار اومده باشین. نمیشه درآمد ثابتی رو برای این شغل در نظر گرفت. همه چیز به این بستگی داره که شما چقدر مهارت داشته باشین و تا چه اندازه برای جلب مراجعهکنندهها از خودتون خلاقیت و پشتکار نشون بدین. 

شاید در روزهای اول درآمد این کار خیلی عالی نباشه اما قطعاً روز به روز میتونید درآمد بیشتری از این کار داشته باشین. 

 

بعد از دوره آموزشی اسکین کر چه چیزهایی را میدانید؟

 

اسکین کر در واقع به معنای پاکسازی پوست و روشهای مختلف برای حذف لایههای مرده پوسته. بعد از اسکین کر پوست زیباتر و شفافتر دیده میشه. در دورههای آموزشی اسکین کر یاد میگیرین که چطور با پاکسازی، پوست رو از پیری نجات داده و مشکلات آن رو رفع کنین. 

در این دورهها به شما یاد داده میشه که چطور چروکهای ریز روی پوست را از بین ببرید و لک، جای جوش و جوش را درمان کنید. از بین سرفصلهای آموزش داده شده در دوره آموزش اسکین کر میشه موارد زیر رو نام برد:

1. پاکسازی حرفهای و تخصصی پوست

2. روش درمانی اسیدتراپی و درماپلینگ

3. روش میکرونیدلینگ غیرتهاجمی

4. شناخت انواع پوست و نحوه مراقبت از آنها

5. روش کلاژن تراپی و حلزون تراپی

6. نحوه درمان پوستهای دمیج و آسیب دیده

7. آشنایی با روش آراف و نحوه اجرای آن 

8. روش پلاژن تراپی 

9. روش هایفر کوئنسی

10. دوره درمان چروک و صورت و دور چشم 

11. روشن سازی و آبرسانی دور چشم

ویژگی های یک دوره آموزش اسکین کر حرفهای 

 

به نظر شما یک دوره آموزشی اسکین کر باید چطور باشه؟ برای انتخاب یک دوره خوب باید چه ویژگیهایی رو در نظر داشته باشیم؟ در ادامه ما لیستی از ویژگیهای مهم یک دوره آموزشی اسکین کر حرفهای رو آوردیم که قطعاً به شما برای انتخاب یک دوره خوب خیلی کمک میکنن:

1. استفاده از تجربه چندین ساله مدرس

 

در یک دوره تخصصی و حرفهای شما میتونید از تجربه چندین ساله مدرس که خودش در زمینه اسکین کر مشغول به فعالیته بهره ببرید. این موضوع میتونه به شما کمک زیادی کنه تا به شکل حرفهایتری پا به این حرفه بگذارید. 

برای همین باید به دنبال آموزشگاهی باشین که آموزشها در اون توسط یک مربی کاربلد و باتجربه انجام میشه و امکان استفاده از تجربیات اون برای شما فراهم باشه.

2. آموزش عملی و حضوری

 

یکی دیگر از ویژگیهای یک دوره تخصصی آموزش اسکین کر، برگزاری این دورهها به صورت عملی و حضوری هست. در واقع جنبه کارگاهی این دورهها باعث میشه که شما به عنوان هنرجو، مستقیماً پوستهای مختلف رو بشناسین و یاد بگیرین که بهترین راهکارها برای مراقبت از آنها به چه صورته. 

قطعاً آموزشهای عملی خیلی میتونن مهارت شما رو بیشتر کنن تا اینکه صرفاً به صورت تئوری چیزهایی گفته بشه. 

3. آشنایی با دستگاههای اسکین کر

 

در دوره آموزشی اسکین کر شما میتونید از نزدیک کار با دستگاههای مورد استفاده در اسکین کر رو یاد بگیرین و به خوبی با این دستگاهها آشنا بشین. این که به صورت عملی با این دستگاهها آشنایی داشته باشین باعث میشه بعدها خیلی راحتتر بتونین در کلینیک یا اتاق پوست خودتون با اونها کار کنین و در این رابطه مشکلی نداشته باشین. 

4. دریافت کاملترین جزوه اسکین کر

 

یک آموزشگاه حرفهای برای دورههای آموزشی خودش بهترین و کاملترین جزوه اسکین کر را در نظر میگیره. برای همین شما می تونین تمام حواس خودتون رو به توضیحات مدرس و آموزشهای عملی اون جلب کنید و نگران فراموش کردن مطالب نباشید. چون که جزوه کامل این دورهها در اختیار شما قرار داده میشه که میتونید اون رو برای همیشه پیش خودتون داشته باشید و حتی در زمان فعالیت خودتون هم در صورت نیاز از اون استفاده کنید. 

یک جزوه خوب میتونه روزهای اول کاری خیلی به کارتون بیاد و در واقع باعث بشه با تسلط بیشتری کار رو شروع کنین. 

5. دریافت مدرک معتبر

 

پس از طی کردن دوره آموزشی اسکین کر شما موفق به کسب مدرکی معتبر میشید که به واسطه اون امکان راه اندازی کسب و کار خودتون رو دارین. در این زمینه باید توجه داشته باشین که برای آموزش، آموزشگاهی را انتخاب کنید که ارائه دهنده مدرکی معتبر باشه تا بعدها به مشکل برنخورین. 

6. امکان شروع فعالیت در زمینه اسکین کر

 

در صورتی که در این زمینه به سراغ یک مرکز حرفه ای در زمینه آموزش اسکین کر رفته باشین قطعاً با تموم شدن دوره آموزشی اسکین کر و دریافت مدرک، این امکان رو دارین که فعالیت خودتون رو شروع کنین و صاحب کسب و کار جدید خودتون باشید. خیلی از هنرجویان مانیا آکادمی الآن کسب و کار مستقل خودشون رو دارن و به درآمد خوبی رسیدن. 

نحوه شرکت در دوره آموزشی اسکین کر مانیا آکادمی

 

مانیا آکادمی یکی از حرفهترین آموزشگاههای ارائه دهنده دوره آموزشی اسکین کر در ایران هست. شما عزیزان این امکان رو دارین تا قبل از اقدام به شرکت در دورهها با شماره تلفن این مرکز تماس گرفته و سوالات خودتون رو مطرح بپرسید. 

علاوه بر اون برای اطلاع از شرایط شرکت در این دورهها هم تنها کافیه به صورت تلفنی اقدام کنین. مشاوران تیم مانیا آکادمی تمامی اطلاعاتی که باید در مورد دوره های آموزشی فوق حرفهای اسکین کر بدونید در اختیار شما عزیزان قرار میده. 

در این دورهها ضمن آموزش کامل اسکین کر شما به خوبی یاد میگیرین که چطور با مراجعهکنندهها برخورد داشته باشین و روی خدمات خودتون قیمتگذاری کنین. به طوری که خیلی زود میتونین در این حرفه به موفقیت برسین و روز به روز بیشتر دیده بشین.  

آیا برای شروع فعالیت، صرفاً شرکت در دوره آموزشی اسکین کر کافی است؟

 

اگر چه برای موفقیت در این راه، سختیهای بسیاری پیش روی شما وجود داره اما با شرکت در دورههای تخصصی مانیا آکادمی و همچنین داشتن علاقه، شما نیمی از راه رو طی کردید. پس از اون پشتکار و تلاش شماست که تعیین میکنه تا چه اندازه در کارتون موفق باشین. 

با توجه به اهمیت و حساسیت پوست، برای آن که افراد به شما اعتماد کنند باید به اندازه کافی حرفهای باشین. برای همین باید تمام تلاش خودتون رو به کار بگیرید تا اعتماد مراجعه کنندگان رو جلب کرده و آنها را به مشتریان دائمی خودتون تبدیل کنید. در این زمینه داشتن مدرک معتبر از آموزشگاهی حرفهای می تونه در جذب اولیه مشتریان بسیار موفق عمل کند. اما پس از آن تخصص شماست که مشتریان را پایبند میکنه. برای همین تا میتونین باید تلاش کنین تا به یک اسکین کر تراپیست حرفهای و کاربلد تبدیل بشین. 

از تجربه نترسید و مطمئن باشین که نتیجه تلاشهای خودتون رو خیلی زود میبینید. در این راه بزرگ مانیا آکادمی هم در کنار شماست. قطعاً با تجربه و تخصصی که مانیا آکادمی برای شما به ارمغان میاره میتونین یک اسکین کر تراپیست محبوب بشین. 



منبع: آموزش اسکین کر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 فروردين 1401 | 16:4 | نویسنده : mm |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.